niedziela, 27 września 2015

day 1 . part II

Jest sobota. Weekend. Czas imprez. Odskoczni od szkoły. Pracy. Życia.
Jestem pewna że 80% ludzi których znam świetnie się teraz bawi dzięki procentom, znajomym i dobrej muzyce.




Ale nie ja oczywiście.


Leżę w ukochanym łóżku, oglądam telewizję i zakładam bloga żeby się wygadać, pogadać, złapać z kimś kontakt i trochę też by wylać na ekran wszystko co siedzi mi w głowie.
No cóż, według mnie są ludzie z życiem towarzyskim i ludzie z Internetu.
Ale przecież jaki świat byłby nudny gdyby każdy był identyczny. W niektórych sytuacjach warto jest być innym, zwykłym.





To jest nawet fajne.
Naprawdę!
I przechodząc do meritum,
o to właśnie chodzi w moim blogu.
Chcę pokazać że bycie zwykłym, szarym, innym człowiekiem ma mimo wszystko dużo plusów. Kilka minusów też się znajdzie ale je raczej każdy szary człowiek zna.
Skoro już pisze o co chodzi w moim blogu głównie powiem też o kilku innych tematach się na nim zajmę.
Recenzje, testy z szczerymi opiniami, kreatywnie DIY, poruszę też kilka tematów łatwych i przyjemnych, ciekawych i uczących ale będą też te trudne na których temat aż nie mogę się doczekać by o ich napisać.


Mam nadzieję że kogoś z was zainteresuje tematyka mojego bloga i główny jego zamysł.
Liczę też na WASZE zdanie w tematach które poruszę. Chcę mieć jakikolwiek kontakt z osobami lub osobą która czyta moje wypociny.


Do zobaczenia w kolejnym poście,
Julia ✌

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz